Torna el cicle 'Amb els 5 sentits' per a famílies amb nadons

Divendres, 18 de gener de 2019

El pròxim dimecres, 23 de gener, tindrà lloc la primera de les 10 sessions de l'activitat, que es faran durant diversos dimecres fins al 19 de gener, a la Casa de la Vila.

L'Ajuntament organitza un nou cicle del programa 'Amb els 5 sentits', un espai familiar de relació i joc per a nadons fins a 15 mesos, que es va posar en marxa l'any passat. Del 23 de gener al 19 de juny n'hi ha una desena de propostes, que tindran lloc en dimecres, de 15.15 h a 16 h, a la sala d'expressió corporal de la Casa de la Vila (Major, 32). L'activitat és gratuïta i com les places en són limitades, caldrà apuntar-se a cada sessió de forma individual, contactant amb la Regidoria d'Educació, Infància i Joventut (Avinguda de la Unitat, 6; 935 726 474).

La primera sessió tindrà lloc aquest dimecres, dia 23, amb material estimulant per a nadons, a càrrec de l'Escola Bressol Municipal Can Casamada. Els dimecres 6 i 20 de febrer, l'equip del CAP Les Indianes dinamitzarà dues activitats; la primera, sobre la salut dels infants, amb recomanacions per evitar accidents, i la segona, sobre alimentació per a la canalla petita. El 13 de març, el DAPSI oferirà una sessió sobre relaxació i massatges. L'Escola Bressol Mitja costa parlarà el 27 de març sobre psicomotricitat infantil; el 10 d'abril, oferirà l'activitat 'Panera dels tresors' i el 22 de maig, un circuit sensorial. Els dies 8 de maig i 5 de juny, la Biblioteca Elisenda oferirà música i jocs de falda i contes per a petits, respectivament. Finalment, el 19 de juny, les famílies aniran a Montcada Aqua, on l'equip de la instal·lació els oferirà 'Aqua nadons'.

Darrera actualització: 18.01.2019 | 14:43