El portal municipal montcada.cat incorpora novetats per continuar potenciant l'administració electrònica
Dimecres, 26 de setembre de 2007
El portal municipal d'internet de Montcada i Reixac (www.montcada.cat) continua incorporant novetats amb l'objectiu de fer-lo més accessible. A partir d'ara la web dóna més presència als serveis que ofereix l'Ajuntament i als tràmits que els usuaris poden realitzar a través d'internet, per tal que hi puguin accedir més fàcilment. D'altra banda, s'ha modificat el format de la informació que apareix a la portada, donant més importància a la imatge. D'aquesta manera, la notícia i l'acte d'agenda més destacats s'il·lustren amb una fotografia més grossa.
S'estrenen tres noves seccions en portada: tràmits més demanats, seccions més consultades i preguntes més freqüents (on puc trobar les ordenances?, quina és l'oferta laboral de l'Ajuntament?, com puc arribar a Montcada i Reixac?, etc.), el contingut de les quals anirà variant en funció de les dades de què disposa l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC). La presidenta de l'Àrea Interna, M. Carme Porro, ha explicat que "aquestes novetats responen a la voluntat del govern municipal de potenciar l'administració electrònica, per tal que els ciutadans i ciutadanes tramitin cada cop més via internet".
D'aquesta manera, l'Ajuntament de Montcada i Reixac també continua adaptant-se a la Llei d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, en vigor des del mes de juny passat, i que determina que l'administració local ha de donar servei de forma multicanal: presencial, per telèfon, internet, via sms i a través de la televisió digital terrestre (TDT).
En els propers mesos el portal municipal continuarà incorporant altres novetats, com és el cas de la instància electrònica, que, signada digitalment, estalviarà als usuaris haver de desplaçar-se a l'Ajuntament. Actualment, hi ha la possibilitat de descarregar per internet el model d'instància, però sense signatura electrònica.
Des de www.montcada.cat es poden realitzar una dotzena de tràmits on-line amb l'administració local. El més demanat fins ara és el justificant d'empadronament, però també es poden sol·licitar, entre altres, certificats d'empadronament, duplicats de rebuts, domiciliacions de rebuts, o autoritzacions per a ocupació de la via pública.
Per poder tramitar via internet amb l'administració local de forma completament segura és indispensable disposar del certificat digital idCAT, que es pot sol·licitar a l'OAC. Fins ara, se n'han lliurat fins uns 150. L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha estat el primer de Catalunya a posar en marxa aquest sistema de tramitació electrònica.
Darrera actualització: 31.05.2018 | 13:52
S'estrenen tres noves seccions en portada: tràmits més demanats, seccions més consultades i preguntes més freqüents (on puc trobar les ordenances?, quina és l'oferta laboral de l'Ajuntament?, com puc arribar a Montcada i Reixac?, etc.), el contingut de les quals anirà variant en funció de les dades de què disposa l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC). La presidenta de l'Àrea Interna, M. Carme Porro, ha explicat que "aquestes novetats responen a la voluntat del govern municipal de potenciar l'administració electrònica, per tal que els ciutadans i ciutadanes tramitin cada cop més via internet".
D'aquesta manera, l'Ajuntament de Montcada i Reixac també continua adaptant-se a la Llei d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, en vigor des del mes de juny passat, i que determina que l'administració local ha de donar servei de forma multicanal: presencial, per telèfon, internet, via sms i a través de la televisió digital terrestre (TDT).
En els propers mesos el portal municipal continuarà incorporant altres novetats, com és el cas de la instància electrònica, que, signada digitalment, estalviarà als usuaris haver de desplaçar-se a l'Ajuntament. Actualment, hi ha la possibilitat de descarregar per internet el model d'instància, però sense signatura electrònica.
Des de www.montcada.cat es poden realitzar una dotzena de tràmits on-line amb l'administració local. El més demanat fins ara és el justificant d'empadronament, però també es poden sol·licitar, entre altres, certificats d'empadronament, duplicats de rebuts, domiciliacions de rebuts, o autoritzacions per a ocupació de la via pública.
Per poder tramitar via internet amb l'administració local de forma completament segura és indispensable disposar del certificat digital idCAT, que es pot sol·licitar a l'OAC. Fins ara, se n'han lliurat fins uns 150. L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha estat el primer de Catalunya a posar en marxa aquest sistema de tramitació electrònica.