El nou Punt d'Atenció Ciutadana obre les seves portes
El nou Punt d'Atenció Ciutadana (PAC), ubicat al Centre Cívic del barri (C. Geranis, s/n), ja comença a funcionar. Ahir dilluns l'alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, i la presidenta de l'Àrea Interna, Carme Porro, el van inaugurar oficialment en un acte que va començar a les 17.30 hores i que va aplegar a una cinquentena de veïns i veïnes del barri interessats en conèixer el servei que ofereix aquest nou equipament.
Amb la posada en funcionament del PAC de Can Cuiàs, l'Ajuntament descentralitza part dels tràmits municipals que fins ara s'havien de gestionar del de la Oficina d'Atenció Ciutadana a l'edifici consistorial (Av. Unitat, 6). El nou PAC ofereix un servei d'atenció presencial on la ciutadania pot adreçar-se per a realitzar, entre altres, els següents tràmits municipals: registres d'entrada, justificants d'empadronament, duplicats de rebuts, alta de guals i bonificacions per l'ús de la deixalleria. Per que tothom conegui aquest nou servei, l'Ajuntament repartirà per tots els domicilis un tríptic informatiu.
L'horari d'atenció al públic del PAC serà de 16 a 19 hores, de dilluns a divendres. L'alcalde de Montcada i Reixac, César Arrizabalaga, ha afirmat que "aquest servei és necessari tenint en compte la realitat geogràfica del nostre municipi, volem apropar l'administració a la gent i aquesta iniciativa suposa una millora en el servei dels veïns i veïnes dels barris més allunyats del centre neuràlgic, com és el cas de Can Cuiàs".
La creació del PAC forma part del Pla de Modernització Tecnològic, amb una inversió d'un milió d'euros en quatre any. Dins del pla ja s'han fet avenços substancials en l'atenció presencial, amb un procés de modernització de la OAC i, des del mes passat, està operativa la nova pàgina web de l'Ajuntament, amb un apartat anomenat "Tràmits i gestions" on els usuaris poden tramitar per internet amb el consistori local.