Designats cinc representants municipals al Consorci de Serveis d'atenció a la Dependència de Montcada i Reixac
L'Ajuntament de Montcada i Reixac va aprovar ahir dijous en el ple municipal el nomenament de cinc representants municipals en el Consorci de Serveis d'atenció a la Dependència de Montcada i Reixac, format pel Consistori i el Consorci Hospitalari de Catalunya.
La Junta de Govern del Consorci estarà formada pels següents representants de la corporació local: César Arrizabalaga, alcalde; Ana Rivas, regidora de Serveis Socials; Joan Maresma, president de l'Àrea Econòmica; Ramon Sánchez, regidor de Relacions amb Entitats de Serveis Públics i Juan Cañete, director de l'Àrea Social. A més, la Junta també inclourà quatre representants del Consorci Hospitalari de Catalunya, designats d'acord amb els seus estatuts.
La regidora de Serveis Socials, Ana Rivas, considera que "la constitució d'aquest consorci és una forma de sumar esforços entre l'administració local i el Consorci Hospitalari per tal de millorar l'atenció a les persones dependents de la nostra ciutat ".
El Consell Rector del Consorci Hospitalari de Catalunya en sessió celebrada el dia 11 d'octubre de l'any passat, i l'Ajuntament de Montcada i Reixac, en el ple del 19 de desembre, respectivament van aprovar inicialment els estatuts del Consorci de Serveis d'Atenció a la Dependència de Montcada i Reixac. Aquest organisme té com a objectiu la construcció, la posada en marxa i la gestió d'un equipament on tingui lloc activitat d'atenció a la dependència al municipi i de residència assistida i, en el seu cas, atenció sociosanitària. El consorci realitzarà activitats assistencials, preventives, rehabilitadores i docents.