Adjudicat el servei d'administració del Portal d'Entitats de Montcada i Reixac
Dimarts, 3 d’abril de 2007
L'Ajuntament de Montcada i Reixac va aprovat en la darrera Junta de Govern Local, celebrada el passat dimarts 27 de març, l'adjudicació del servei de webmaster (administrador del portal), a l'empresa Faktotum pel període d'abril a desembre de 2007 i per un import de 3.132 euros.
Les funcions del webmaster són, entre altres, l'administració i configuració del portal, la interrelació entre el portal d'entitats i les webs de cada una d'elles, l'edició dels continguts propis, com ara recursos, agenda o notícies i la informació i suport tècnic a les diferents entitats. A més, l'empresa Faktotum s'encarregarà de dinamitzar i fer el seguiment de les webs de les entitats.
El portal és un projecte que es va engegar l'octubre passat des de la regidoria de Participació Ciutadana, i amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, amb l'objectiu de fomentar i recolzar el moviment associatiu local. Amb aquest projecte s'ha creat un espai, dins de la pàgina web municipal, on qualsevol entitat local pot obrir la seva pròpia pàgina web.
Al portal d'entitats hi ha un directori amb enllaços a cada una de les entitats del municipi, així com també, un apartat per recollir les opinions dels usuaris sobre el mateix i sobre els seus continguts.