El Carnaval 2019 arriba a Montcada i Reixac amb una desena d’actes
La Gran Rua serà el 2 de març i abans i després hi haurà diferents activitats, una de les quals és una desfilada i ball de disfresses a Can Cuiàs.
Montcada i Reixac té història: l’Ajuntament presenta el catàleg de patrimoni del municipi
Amb la presentació es tanca un document que reconeix i protegeix 117 elements històrics que formen part del patrimoni local.
Commemoració del Dia Internacional contra l’homofòbia a l’esport
Tres equipaments acolliran, entre el 25 de febrer i el 12 d'abril, una exposició itinerant sobre actituds positives respecte la diversitat sexual i afectiva a l'esport.
Mesurats dos focus de soroll a Can Sant Joan gràcies a una càmera d’alta precisió de la Diputació
El resultat de les gravacions no es coneixerà fins d’aquí a uns dies, un cop els tècnics hagin processat la informació.
Les inscripcions a la Fira de Sant Jordi 2019 s'han de fer de l’1 al 15 de març
L'activitat és oberta a comerços, entitats, centres educatius i partits polítics de Montcada i Reixac.
Xerrada sobre estalvi energètic a la llar
L'acte tindrà lloc el pròxim dilluns, 25 de febrer, a la Casa de la Vila (18 h) i consistirà a donar fórmules per reduir els costos del consum de subministraments.
Montcada i Reixac reivindica el seu patrimoni natural
L’alcaldessa de Montcada i Reixac, Laura Campos, ha participat aquest matí al IV Fòrum sobre medi ambient i món local, organitzat per la Diputació de Barcelona, que s’ha celebrat a les instal·lacions de Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages. Aquesta reunió quadriennal és un punt de trobada entre els agents públics i privats del sector del medi ambient i les administracions locals.
‘Paraules d’aquí que venen d’allà’ reivindica la llengua materna com a símbol d’identitat
L'exposició forma part del programa del DILM, es podrà visitar fins al 3 de març a la Casa de la Vila i consta de 60 plafons amb paraules catalanes de diferents orígens.
Serveis mínims a l’Ajuntament amb motiu de la vaga del 21 de febrer
Amb motiu de la vaga general convocada la Intersindical-CSC per demà dijous 21 de febrer, l’Ajuntament de Montcada i Reixac ha establert una jornada de serveis mínims que afectarà a la xarxa d’equipaments municipals.
Presentat el catàleg de patrimoni municipal amb més de 100 elements històrics
El document es podrà consultar íntegrament a través d'una pàgina web municipal que s'habilitarà en les pròximes setmanes.
Tipus Tots Agenda Avisos Notícies Ofertes de feina Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Carnaval Comerç Comunicació i Protocol Cooperació i Solidaritat Cultura Educació Emergència sequera Esports Festa Major Gent gran Habitatge Igualtat Joventut Medi ambient Montcada Avança Museu Municipal Nadal Participació Policia Local Polítiques d'inclusió Protecció Civil Sant Jordi Servei Local de Català Serveis municipals i via pública Serveis socials Soterrament Solidaritat Ucraïna Urbanisme i llicències d'obres Voluntariat Xarxa d'Equipaments Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar