Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC

ATENCIÓ PRESENCIAL I TELEFÒNICA
L'OAC ofereix un horari de servei d'atenció al públic més ampli que la resta d'oficines municipals amb la intenció d'adaptar-se a les necessitats dels ciutadans.
L'OAC es converteix en un aliat i gestor de la ciutadanía davant l'administració i en la porta d'accés a l'organització municipal. L'OAC escolta activament.

ATENCIÓ TELEMÀTICA
Davant la necessitat d'adaptació de la nostra administració a les noves tecnologies, l'Ajuntament ha posat en marxa mitjançant la web municipal el servei Tràmits i Gestions. Aquesta opció permet tramitar amb el consistori per internet d'una forma ràpida i segura. L'OAC també ofereix la possibilitat de contactar amb l'Ajuntament gràcies al correu electrònic (oac@montcada.org). A més, la ciutadania pot dirigir-se a l'administració per presentar qualsevol queixa o suggeriment mitjançant Suggeriments, queixes i propostes.

CONSELLS

  1. Abans de venir... consulteu la informació sobre el tràmit que voleu fer a Tots el tràmits. A més podeu descarregar-vos els impresos necessaris per realitzar el tràmit. D'aquesta manera estalviareu desplaçaments innecessaris i temps en la gestió.
  2. Eviteu els moments d'afluència màxima. La màxima concentració de persones a l'OAC es dóna entre les 10 i les 14 h. Fora d'aquesta franja horària, estalviareu esperes.
  3. Faciliteu les màximes dades. Per aconseguir que us donem una millor informació, faciliteu les màximes dades possibles als administratius informadors.

Avinguda de la Unitat, 6 - 08110 Montcada i Reixac - Barcelona
Telèfon: 935 726 474
Fax: 935 726 493
Correu electrònic: oac@montcada.org
Horari:  
Dilluns, dimecres i divendres, de 8 a 14.30 h
Dimarts i dijous, de 8 a 19 h
Horaris Setmana Santa:
Del 26 de març al 6 d'abril, ambdòs inclosos, de 8 a 14 h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 12.04.2018 | 15:20